Takgeneral Logo
Takgeneral Logo

راهنمای خرید پمپ آب ابارا

در طول این سال‌ها، برندهای زیادی وارد بازار تولید انواع الکتروموتورهای انتقال سیالات شده‌اند که پمپ آب ابارا یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در این حوزه است. این شرکت موفق و معتبر، تاکنون طیف وسیعی از انواع پمپ‌های سیرکولاتور، مدل‌های کف کش و لجن‌کش، خانگی و صنعتی، تک‌فاز و سه‌فاز را راهی بازار کرده و حتی در زمینه ساخت سیستم‌های پمپاژ و کمپرسورها نیز فعالیت می‌کند.

این شرکت توانسته با فروش محصولات خود در بازارهای جهانی تا آسیا، خاورمیانه، افریقا و... به درآمد بالایی نسبت به‌تمامی رقبا برسد. در حال حاضر نیز تولیدات خود را در کشورهای مختلف مونتاژ می‌کند و در نهایت ضروری است که هرکدام از نظر کیفیت و اصالت به تأیید لیبل اصلی در ژاپن برسند. از یک‌سوی دیگر، قیمت پمپ آب ابارا با وجود این سطح بالای کیفیت، هنوز نسبت به بسیاری از برندهای دیگر، به‌مراتب مطلوب‌تر است. ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که این شرکت در ایران نیز طرفداران زیادی برای دامنه‌های گسترده استفاده داشته باشد.

 

توضیح درباره برند ابارا

 

پمپ آب ابارا به‌عنوان یک برند پرفروش و باسابقه، فعالیت خود را از ابتدای دهه 1900 در کشور ژاپن و در آسیای شرقی آغاز نموده و تاکنون توانسته به‌زعم کیفیت بالای تولیدات، محصولات زیادی را چه در بازار ایران و چه در سایر بازارها به بهترین شکل به فروش برساند. طیف گسترده‌ای از محصولات پمپ آب ابارا در بازار موجود هستند که شما می‌توانید آن‌ها را بر اساس دامنه نیاز، ویژگی‌های فنی، قدرت و ولتاژ کاری، توان و اسب بخار و... خریداری کنید.

این شرکت در حال حاضر بیش از 104 زیرمجموعه در کشورهای مختلف دایر نموده و دارای 15 شرکت مستقل در بالای 17 کشور دنیا است. با این تفاسیر اگر قصد انتخاب، سفارش و خرید پمپ آب ابارا یا استعلام قیمت پمپ آب ابارا را دارید، ما در این مسیر، شما را یاری خواهیم کرد.

در حال حاضر در بازار ایران، تک جنرال، عرضه‌کننده و ضامن اصالت هرکدام از محصولات برند ابارا است. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی و صنعتی ابارا را دارید می‌توانید در این مورد مشاوره‌های تخصصی را از تیم فروش تک جنرال دریافت کرده و سپس دستگاه را بر اساس قیمت و هزینه مدنظرتان انتخاب کنید.

 

 

 

مزایای استفاده از پمپ آب ابارا

 

همیشه بررسی ویژگی‌های مثبت در مورد خرید پمپ‌های آب خانگی و صنعتی، به تعاریف و تمجیدهایی ختم می‌شود که فروشندگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و اصلاً مشخص نیست، صحت دارد یا صرفاً جنبه تبلیغاتی آن مطرح است. فرمول کلی در مورد برند ابارا کاملاً متفاوت خواهد بود.

برند پمپ ابارا ژاپن، یکی از باسابقه‌ترین عناوین در بازار ایران و جهان است. این شرکت به سبب تولید با استانداردهای روز و CE توانسته خیلی زود جای بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه را بگیرد. ابارا حتی در امریکا و اروپا نیز مشتریان زیادی دارد. تعدادی مزیت مهم نسبت به سایر محصولات برندهای دیگر وجود دارد که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن

 

اولین اصل، کیفیت فوق‌العاده بالا نسبت به قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن تمامی مدل‌ها از جمله سری‌های خانگی تا صنعتی است. اگر برای شما ارزش خرید در مقایسه با قیمت اهمیت زیادی دارد؛ می‌توانید روی هرکدام از گزینه‌های زیر حساب ویژه‌ای باز کنید. (ما در ادامه تعداد بیشتری از محصولات این شرکت را به شما معرفی خواهیم کرد.)

 

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ آب ابارا

 

به ویژگی‌های مثبت خرید پمپ آب ابارا، گارانتی رسمی این شرکت، خدمات پس از فروش و فاکتور تضمین اصالت کالا را نیز اضافه کنید. نسخه‌های تقلبی به‌راحتی قابل‌تشخیص خواهند بود و به طبع گارانتی هم نمی‌شوند.

 

کیفیت ساخت بالا

 

کیفیت ساخت فوق‌العاده محصولات بازار ژاپن، زبانزد خاص و عام است. از خودروها تا تجهیزات دیجیتال، این موضوع در مورد پمپ آب ابارا نیز صدق می‌کند. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را دارید، محصولات گسترده، با تنوع وسیع و کیفیت ساخت عالی، بدنه متشکل از چدن تا استیل ضدزنگ، قابل‌انتخاب خواهند بود.

 

تنوع گسترده محصولات

 

وقتی در مورد تنوع انواع پمپ‌های آب صحبت می‌شود، به طبع محصولات شرکت ابارا، می‌توانند گوی سبقت را از رقبا گرفته و باقدرت روبه‌جلو حرکت کنند. پمپ آب ابارا، تحت لیسانس لیبل مرکزی در ژاپن در بیش از 17 کشور دنیا تولید می‌شوند.

 

امکان تشخیص نسخه اصلی

 

با جستجوی پارت نامبر، شماره ساخت و مشخصات فنی پمپ آب ابارا، شما می‌توانید اصالت و کیفیت هرکدام از مدل‌های ذکر شده در بازار را خودتان بررسی کنید.

 

دارنده استانداردهای IE2 و IE3

 

استانداردهای بالای تولید از جمله مهم‌ترین فاکتورها و وجوه تمایزی است که در تولیدات این برند وجود دارد. شما با خرید پمپ آب ابارا اطمینان حاصل می‌کنید که یک محصول در کلاس جهانی تهیه کرده و همه چیز سر جای خودش است.

 

امکان تأمین قطعات

 

اگر بعد از چند ده سال، متوجه عدم کارکرد صحیح پمپ خود شدید و یا فکر می‌کنید که به دلیل استفاده نادرست و نقص فنی، کارکرد پمپ تحت‌الشعاع قرار گرفته است، به‌راحتی می‌توانید قطعات جانبی محصولات شرکت ابارا را از نمایندگی‌های رسمی این لیبل تهیه کنید. 

 

انواع پمپ آب ابارا

 

ابارا محصولات زیادی را در دسته‌بندی‌های مختلف تولید کرده و آن‌ها را راهی بازار می‌کند. این سری‌ها، هرکدام به زیرشاخه‌های گسترده‌تری تقسیم می‌شوند و امکانات فنی و قابلیت‌ها در هرکدام از آن‌ها، با دیگری متفاوت است. ازاین‌رو شاید برای شما تشخیص یک محصول مطابق نیازهایتان کار سختی باشد. 

اولین دسته‌بندی کلی که باید در این مورد به آن توجه کنید، برگزیدن محصول از بین سری‌های مختلف از جمله خانگی، سانتریفیوژ، سیرکولاتور، کف کش و لجن‌کش، شناور و طبقاتی و سایر است. با این تفاسیر و یک شناخت کلی نسبت به محصولات، همین‌طور دستگاه‌ها بر اساس قدرت و توان مکش، نرخ کارکرد بر وات‌ساعت، میزان انتقال به‌صورت دبی و حجم، قطر ورودی و خروجی و سایر فاکتورهای کلیدی از یکدیگر تخصیص داده می‌شوند.

انواع پمپ آب ابارا به‌عنوان محصولات پایه در دسته‌بندی‌های مختلف عرضه و به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید پمپ خانگی ابارا را دارید، تنوع زیر می‌تواند در این مورد به شما کمک کند. هرکدام از سری‌ها، دارای توان‌ها، ولتاژها و همین‌طور کیفیت ساخت کمی متفاوت از هم خواهند بود.

 

انواع پمپ آب خانگی ابارا

 

اولین نسل از سری انواع پمپ آب ابارا مدل‌های خانگی هستند که در ساختمان‌ها، واحدهای آپارتمانی و... بیشترین استفاده را خواهند داشت. این مدل‌ها در سری‌های چدنی و تک پروانه عرضه می‌شوند و توان آن‌ها در یک رنج کیلووات، متغیر است.

 

پمپ ابارا خانگی CMB

 

این سری از پمپ‌های این شرکت، با بدنه چدنی یکپارچه عرضه شده و دارای مدل‌های تک و سه‌فاز هستند؛ علاوه‌برآن امکان انتقال دما تا 90 درجه سانتی‌گراد را دارند.

 

پمپ ابارا خانگی CMA

 

مدل انواع پمپ ابارا خانگی، در گستره CMA از جمله پرفروش‌ترین‌ها هستند که توان الکتروموتوری در آن‌ها 0.37 تا 2.2 کیلووات بر ساعت بوده و دارای نسل‌های تک و سه‌فاز هستند. ضمن این که این پمپ‌ها چدنی و تک پروانه خواهند بود.

 

پمپ ابارا خانگی PRA

 

مدل‌های پمپ ابارا خانگی یا PRA نیز به نمونه‌های محیطی معروف هستند که دمای انتقال در آن‌ها تا 80 درجه سانتی‌گراد بوده، توان موتور 0.37 تا 1.5 کیلووات بوده و می‌توان آن‌ها را در دسته تک و سه‌فاز قرار داد.

 

پمپ ابارا خانگی CMC-CMR

 

این سری از پمپ‌های خانگی این شرکت نیز در مدل‌های تک پروانه چدنی با امکان تحمل رنج دما تا 90 درجه سانتی‌گراد، به‌صورت نسل‌های تک و سه‌فاز در بازار عرضه می‌شوند.

 

پمپ ابارا خانگی AGA-AGC

 

مدل پرفروش دیگر این شرکت، از نوع محیطی بوده که مشخصاتی مشابه با مدل‌های قبلی دارد، توان آن 0.37 تا 1.5 کیلووات بر ساعت و دارای سری‌های تک و سه‌فاز است.

 

پمپ ابارا خانگی SWA

 

دستگاه‌های خود مکش شرکت ابارا بسیار محبوب هستند. دبی این مدل 24 مترمکعب بر ساعت بوده و هد آن‌ها تا 17.8 متر، دمای انتقال سیالات 40 و توان موتور 1.1 کیلووات است. 

 

پمپ ابارا خانگی CDA

 

انواع پمپ آب ابارا CDA دارای دو پروانه با بدنه چدن هستند که تا دمای 90 درجه را انتقال داده و الکتروموتور در آن‌ها توانی معادل 0.75 تا 5.5 کیلووات بر ساعت دارد.

 

پمپ ابارا خانگی CMD

 

پمپ‌های CMD ابارا نیز از نوع سانتریفیوژ هستند که تک پروانه بوده و برای انتقال آب در صنایع کشاورزی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها از چدن ساخته شده و دمای انتقال آن‌ها 90 درجه سانتی‌گراد است.

 

پمپ ابارا خانگی CD

 

مدل‌های CD با بدنه تمام استیل و تک پروانه‌ای عرضه شده و دمای سیال در آن‌ها 90 درجه سانتی‌گراد بوده؛ موتور توانایی پردازش در ساعت تا 0.37 و رنج 1.7 کیلووات را خواهد داشت.

 

پمپ ابارا خانگی 2CD

 

مدل‌های پمپ CD2 برند ابارا نیز با بدنه استیل، دمای 60 و توان 0.75 تا 1.5 عرضه می‌شوند.

 

پمپ ابارا خانگی CDX

 

مدل‌های CDX از انواع پمپ آب ابارا، بدنه استیل و تک پروانه‌ای بوده و تک‌فاز و سه‌فاز  خواهند بود. این دستگاه‌ها نیز توانی معادل 0.37 تا 1.5 کیلووات بر ساعت دارند.

 

پمپ ابارا خانگی JESX-JEX, JES-JE

 

اگر قصد استعلام قیمت انواع پمپ آب ابارا و خرید آن‌ها را دارید، می‌توانید به سراغ مدل‌های خود مکش بروید که بدنه استیل 304 در آن‌ها استفاده شده و جنس پروانه و اجکتور در آن‌ها از پلیمر خواهد بود. این مدل‌ها توانایی مکش تا عمق 8 متر را نیز در خود جای‌داده‌اند و دارای مشخصات عالی هستند.

 

پمپ ابارا خانگی 2CDX

 

یکی دیگر از نسل‌های محبوب و پرفروش پمپ آب ابارا خانگی این سری از مدل‌های سانتریفیوژ است که دارای دو پروانه بوده و می‌تواند سیال را با دمای 60 درجه سانتی‌گراد پمپاژ کند. علاوه‌برآن، توان موتور 0.75 تا 3.7 کیلووات بوده و حداکثر ارتفاع نیز 71.5 متر می‌باشد.

 

پمپ ابارا استخری SWS-SWT

 

همین‌طور دو سری دیگر از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت، در دسته‌بندی خود مکش‌های استخری قرار می‌گیرند که برای تصفیه آب استخر بهترین گزینه هستند. دبی آن‌ها 12 مترمکعب در ساعت، حداکثر ارتفاع 34، دمای سیالات 40 و مدل تک و سه‌فاز نیز دارد.

 

انواع پمپ  ابارا سیرکولاتور

 

مدل‌های سیرکولاتور این شرکت نیز در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله چدنی و خطی قرار می‌گیرند.

  • پمپ ابارا سیرکولاتور چدنی LPC4
  • پمپ ابارا سیرکولاتور خطی LPS
  • پمپ ابارا سیرکولاتور چدنی LPC-LPCD
  • پمپ ابارا سیرکولاتور چدنی MR 43-53-63
  • پمپ ابارا سیرکولاتور EGO

 

پمپ ابارا طبقاتی

 

همین‌طور پمپ‌های ابارا طبقاتی برای مکش‌های سطح وسیع‌تر و عمیق‌تر در مدل‌های استیل افقی و عمودی عرضه می‌شوند و مشخصات فنی و قابلیت‌های آن‌ها در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار عالی است.

شما می‌توانید این پمپ‌ها را در سری‌های عمودی و افقی در تنوع استیل 304 ضدزنگ، مقاوم در مقابل ضربه و خوردگی انتخاب کنید.

  • پمپ ابارا طبقاتی استیل افقی MATRIX
  • پمپ ابارا طبقاتی افقی COMPACT
  • پمپ ابارا طبقاتی عمودی استیل EVM
  • پمپ ابارا طبقاتی استیل عمودی EVMS
  • پمپ ابارا طبقاتی استیل عمودی MULTIGO

 

پمپ ابارا شناور

 

پمپ‌های شناور، به‌صورت غرق آبی مورداستفاده قرار می‌گیرند و در دودسته و سری کلی توسط این شرکت ژاپنی عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها توان کاری مناسبی را برای انتقال آب از کف و همین‌طور به‌صورت مستغرق خواهند داشت و شرکت ابارا فوکوس ویژه‌ای روی این محصولات دارد.

  • پمپ ابارا شناور WINNER
  • پمپ ابارا شناور IDROGO

 

پمپ ابارا سانتریفیوژ

 

اگر قصد خرید پمپ آب ابارا را دارید مدل‌های سانتریفیوژ یکی از بهترین گزینه‌های پیش و رو هستند که به‌زعم بهره‌گیری از طیف وسیع امکانات، می‌توانند نیازهای شما را برآورده سازند.

  • پمپ ابارا سانتریفیوژ MD-MMD
  • پمپ ابارا سانتریفیوژ MMD4
  • پمپ ابارا سانتریفیوژ FSA
  • پمپ ابارا سانتریفیوژ FSDA
  • پمپ ابارا سانتریفیوژ ENR
  • پمپ ابارا سانتریفیوژ 3D

 

 

 

انواع پمپ ابارا کف کش و لجن‌کش

 

اگر قصد خرید پمپ برای انتقال ناخالصی‌ها، آب همراه با اجرام، شن و لجن را دارید، شرکت آبارا، گستره‌ای وسیع از محصولات خود را در این دسته‌بندی قرار داده است که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. مزیت مهم پمپ آب برند ابارا این است که حتی بر اساس مشخصات فنی، متریال مورداستفاده در ساخت و... نیز گستره‌ای وسیع از دسته‌بندی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

  • پمپابارا کف کش BEST 1-2-3-4-5
  • پمپ ابارا کف کش KIKA
  • پمپ کف کش ابارا OPTIMA
  • پمپ ابارا کف کش IDROGO
  • پمپ ابارا کف کش DS-DSF
  • پمپ ابارا لجن‌کش DL-DL W/C
  • پمپ ابارا لجن‌کش DW-DW VOX
  • پمپ ابارا لجن‌کش DML
  • پمپ ابارا لجن‌کش DVS
  • پمپ لجن کش ابارا RIGHT

 

چگونه پمپ آب ابارا مناسب خود را انتخاب کنیم؟

 

از پمپ‌های مخزن گرفته تا پمپ‌های شناور، پمپ‌های سطحی تا پمپ‌های موتوری انواع مختلفی از پمپ آب وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه بر این همه مدل‌ها از نظر سرعت جریان، فشار و هد تخلیه متفاوت هستند.

اما سوال مهمی که در مورد خرید پمپ آب ابارا و یا هر محصول دیگری هم مطرح می‌شود، مشخصات کلی است. هنگام انتخاب پمپ فشار خانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • مجموع فاصله مخزن آب تا دورترین خروجی یا شیر
  • فشار موردنیاز چند است؟
  • آیا یک پمپ بی‌صدا می‌خواهید؟
  • آیا یک پمپ فشار خانگی اقتصادی در بحث مصرف برق می‌خواهید؟
  • فاصله بین مخزن شما و دورترین خروجی چقدر است؟

اندازه پمپ فشار موردنیاز شما به مسافتی که آب باید از مخزن تا دورترین خروجی طی کند بستگی دارد. ابتدا این فاصله را اندازه بگیرید. هر چه فاصله بیشتر باشد پمپ فشار موردنیاز شما بزرگ‌تر است.

 

دبی، ارتفاع و حجم آب

 

در یک‌خانه یک‌طبقه بالاترین خروجی معمولاً فقط ارتفاع دوش (حداکثر 1.8 متر) خواهد بود. در یک‌خانه دوطبقه بالاترین خروجی در طبقه دوم ممکن است تا 5 متر باشد.

به این اندازه‌گیری، ارتفاع یا بلندکردن آب برای حرکت به سمت خانه به‌صورت عمودی از مخزن آب اضافه شده است.

حرکت آب به سمت بالا حرکت آب در برابر جاذبه است. معمولاً فشار سر برای این کار باید حداقل 20-50 متر باشد.

 

دامنه کاربرد و استفاده

 

موضوع مهم دیگر در بحث خرید انواع پمپ آب ابارا، توجه به دامنه استفاده شما است. اگر قصد انتخاب آب شوفاژ و سیستم رادیاتور خانگی و پکیج را دارید، به طبع مدل‌های سیرکولاتور بهترین گزینه هستند. برای انتقال آب با ناخالصی، می‌توانید به سراغ گزینه‌های دیگری بروید که از جمله آن‌ها می‌توان به: کف کش ها و لجن‌کش‌ها اشاره کرد.

 

جنس بدنه و فاکتورهای مقاومتی

 

البته که تعداد فاکتورهایی که شما می‌توانید برای خرید پمپ‌های آب کنترل کنید زیاد است. یکی از آن‌ها جنس بدنه خواهد بود. بدنه‌های چدنی، استیل و فولاد از جمله محبوب‌ترین و مورداستفاده‌ترین متریال‌های موجود هستند که می‌توان روی آن‌ها حساب ویژه‌ای کرد.

 

چه نوع فشار آب نیاز دارید

 

ابتدا باید بدانیم که از آب باران برای چه استفاده می‌شود. این به تعیین فشار آب موردنیاز کمک می‌کند. لیتر در دقیقه (L/min) نحوه اندازه‌گیری آب است. جریان آهسته آب اغلب برای ماشین‌های لباسشویی و پرکردن مخزن توالت مورداستفاده است؛ در موارد تخصصی در این زمینه، از یک لوله‌کش یا تکنسین کمک بگیرید.

 

قیمت پمپ آب ابارا

 

البته نسبت به محصولات درجه چند، نسخه‌های کپی شده و استوک و یا کالاهای بی‌کیفیت که مشخص نیست از کدام مجرای مرزی وارد بازار می‌شوند، قیمت پمپ آب ابارا ممکن است کمی بیشتر باشد. دقت کنید که موضوع نگه‌داری و البته تعمیرپذیری این دستگاه‌ها اهمیت زیادی دارد. در نتیجه شما نمی‌توانید با خرید یک پمپ ارزان، بیش از چند ماه از آن استفاده کنید.

در نتیجه حتماً باتوجه‌به فاکتورهای ذکر شده، اقدام به خرید پمپ آب صنعتی یا خانگی کنید.

راندمان پمپ، مصرف برق، سهولت/سرعت تعمیر و نگهداری، قابلیت اطمینان اثبات شده و در پایداری کارکرد و همواره روشن بودن پمپ‌ها همگی بر هزینه کلی و قیمت دستگاه تأثیر می‌گذارند؛ اینها عوامل مهمی در هنگام انتخاب پمپ هستند. نوع تجهیزات انتخاب شده بر دو نکته متفاوت بستگی دارد و این اثر در آن‌ها مهم است:

اولین مورد تأثیرات زیست‌محیطی است. بهره‌وری بهبودیافته فرصتی برای کاهش انتشار کربن است درحالی‌که میلیون‌ها پمپ هر روز در سراسر جهان کار می‌کنند.

دومی هزینه مادام‌العمر مالکیت است. در پمپ‌های بزرگ‌تر (اندازه موتور)، حدود 5 تا 10 درصد هزینه مربوط به سرمایه‌گذاری و 2 تا 4 درصد تخمین زده شده به نگهداری پمپ در طول عمر آن مربوط می‌شود. سپس تقریباً 90٪ به مصرف برق اشاره می‌کند که به این معنی است که راندمان محرک واقعی برای کاهش هزینه‌های عملیاتی در مورد خرید این دستگاه‌ها اهمیت زیادی دارد.

 

عوامل تأثیرگذار در قیمت پمپ آب ابارا

 

به‌هرحال همیشه در بحث بررسی قیمت پمپ آب ابارا یا هر محصول صنعتی دیگری که در گستره وارداتی‌ها قرار می‌گیرد، عوامل کلیدی زیادی وجود دارند که می‌توانند هزینه خرید را تحت‌تأثیر قرار دهند. درصورتی‌که در بازار ایران، قصد خرید پمپ آب ابارا را دارید، در حال حاضر می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های مختلف بدون محدودیت مکانی، قیمت‌ها را بررسی کنید. پیش از آن پیشنهاد می‌کنیم که در مورد فاکتورهای قیمتی بیشتر بدانید.

 

سری ساخت و ویژگی‌های فنی

 

همان‌طور که پیش‌ازاین عنوان کردیم انواع پمپ آب ابارا در مدل‌های کف کش و لجن‌کش، خانگی و صنعتی، سیرکولاتور و سانتریفیوژ، طبقاتی و... عرضه می‌شوند. هرکدام بنا به یک منظور خاص توسعه‌یافته و مشخصات فنی، جنس بدنه و تعداد پروانه در آن‌ها متفاوت است.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

 

خرد پمپ آب بدون گارانتی، به‌هرحال ریسک محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید ازاین‌گونه ریسک‌ها در امان بمانید و مطمئن باشید که دستگاه نوع خریداری کرده‌اید، حتماً نسبت به این موارد حساس باشید. پمپ آب ابارا با گارانتی رسمی و کتبی، نشان‌دهنده کیفیت بالای محصول است.

توان و ولتاژ دستگاه

توان و ولتاژ بالاتر، به معنای قدرت بیشتر الکتروموتور و حمل مقدار بیشتری سیال در واحد زمان خواهد بود. پس اگر مایل به استعلام قیمت پمپ آب ابارا هستید، باید بدانید که این یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورهای سنجش است.

 

حاشیه سود و عرضه‌کننده

 

فروشندگان در سراسر بازارهای جهانی، چه در زمینه فروش پمپ آب ابارا و یا هر محصول دیگری، دامنه‌ای متفاوت از قیمت‌ها را پیشنهاد می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت که حاشیه سودی که آن‌ها در بند آن هستند نیز یک اصل کلیدی در بررسی قیمت خرید پمپ آب ابارا است.

 

جنس بدنه و استانداردهای دریافتی

 

استانداردهای دریافتی از نظیر مقاومت حرارتی و رطوبتی در تمامی مدل‌ها یکسان نیست و دستگاه‌ها از این نظر نیز در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. از طرفی جنس بدنه می‌تواند چدن، استیل و یا فولاد باشد. استیل 304 یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که مقاومت بالا در مقابل زنگ‌زدگی دارد و چدن نیز عموماً از جمله ارزان‌ترین و بهترین گزینه‌های پیش و روست. به این تنوع پمپ آب ابارا برنج و... را نیز اضافه کنید.

 

خرید پمپ آب ابارا

 

درصورتی‌که قصد خرید پمپ آب ابارا را دارید، نخست باید به این مسئله پی ببرید که سطح تنوع تولیدات بالا است. اولین فاکتور، انتخاب از بین انواع نسل‌های پمپ است که بر اساس کاربرد طبقه‌بندی می‌شوند. منطقاً پمپ‌های سیرکولاتور ابارا، مناسب انتقال آب در ساختمان‌ها نیستند و صرفاً برای انتقال و ترکیب آب سردوگرم مورداستفاده قرار می‌گیرند.

همین‌طور به‌عنوان یک راهنمای کلی در مورد خرید پمپ آب ابارا می‌توان گفت که:

پمپ‌های سامپ معمولاً برای پمپاژ انواع آب کثیف استفاده می‌شوند.

پمپ‌های سطحی می‌توانند آب را از چاه‌ها تا عمق 7 متری و آب تمیز را از رودخانه‌ها (مطابق با قوانین محلی) یا سیستم‌های جمع‌آوری آب باران پمپاژ کنند.

  • پمپ‌های شناور در کف چاه‌هایی با عمق بیش از 7 متر نصب می‌شوند.
  • بوسترها برای افزایش فشار آب پمپ شده استفاده می‌شوند.
  • بوستر پمپ‌ها پمپ‌هایی هستند که دارای بوستر فشار هستند.
  • مخازن تحت‌فشار مخازن کوچک ذخیره آب هستند که به آنها مخازن بافر نیز گفته می‌شود.
  • ایستگاه‌های بالابر فاضلاب را در مکان‌هایی که نمی‌توان از سیستم گرانشی استفاده کرد تخلیه می‌کنند.
  • پمپ‌های موتور محور پمپ‌های سطحی با موتور احتراقی هستند.
  • سیستم‌های تقویت‌کننده فشار از یک مخزن فشار، یک پمپ سطحی و یک تقویت‌کننده تشکیل شده است.

در نتیجه پس از انتخاب هرکدام از دسته‌بندی‌ها می‌توانید تنوع را از لحاظ مشخصات فنی، توان الکتروموتور، دوام و... بررسی کنید. این دستگاه‌ها بر اساس اسب بخار، ولتاژ کاری، تک یا سه‌فاز بودن و برخی ویژگی‌های دیگر از هم تخصیص داده می‌شوند و به همین ترتیب، می‌توان آن‌ها را خیلی آسان‌تر انتخاب کرد.

 

نکات مهم دررابطه‌با خرید پمپ آب ابارا

 

در بازار خرید انواع پمپ آب برند ابارا ژاپن، ما با سطح بالایی از تنوع مواجه هستیم. این تنوع به نفع مشتری و البته به ضرر کسانی است که اطلاعات لازم در مورد نحوه انتخاب، مقایسه و یا خرید را دارند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که نیاز به خرید پمپ آب صنعتی یا خانگی داشته و نمی‌دانید که چه نکاتی می‌تواند روی پایداری هرچه بیشتر این سیستم انتقال سیالات تأثیر بگذارد، در ادامه با ما همراه باشید.

برای کسانی که در مورد محصولات این شرکت مصر بوده و قصد خرید پمپ آب برند ابارا را دارند، یک راهنمای انتخاب و نگه‌داری در نظر گرفته‌ایم که در تک جنرال، می‌توانید آن را مطالعه فرمایید.

 

نکات قبل از خرید پمپ آب ابارا

 

فراموش نکنید که اولین قدمی که باید در مورد خرید پمپ آب ابارا یا هر پمپ دیگری بردارید، نیازسنجی خواهد بود. نیازسنجی به‌صورت تخصصی و با چند فاکتور کلیدی انجام می‌گردد.

 

فاکتور فشار و بار

 

فشار بر حسب بار بیان می‌شود و نیروی پمپاژ آب را اندازه می‌گیرد. بااین‌حال، مهم است که به یاد داشته باشید که سرعت جریان و فشار با یکدیگر متناسب هستند: هرچه سطح مقطع لوله کوچک‌تر باشد، بدون توجه به‌سرعت جریان، فشار بیشتر می‌شود. فشار همچنین می‌تواند به‌عنوان تعدادی متر ستون آبی (mWC) نشان داده شود که 10 mWC = 1 bar.

 

نرخ جریان

 

نرخ جریان به شما می‌گوید که چه مقدار آب را می‌توان در یک دوره زمانی معین پمپ کرد. به‌صورت تعداد لیتر در دقیقه (l/min) یا تعداد مترمکعب در ساعت (m3/h) بیان می‌شود. 6 مترمکعب در ساعت معادل 100 لیتر در دقیقه است.

 

کیفیت آب

 

انجام یک تجزیه‌وتحلیل کامل از کیفیت آب بسیار مهم است، زیرا هر پمپ/موتور برای رسیدگی به انواع خاصی از آب طراحی شده است و در صورت استفاده برای نوع نامناسب ممکن است آسیب ببیند. کیفیت آب بر اساس اندازه ذرات موجود در آن به‌عنوان یکی از سه نوع متمایز طبقه‌بندی می‌شود:

  • آب تمیز آبی است که دارای ذرات کوچک‌تر از 5 میلی‌متر باشد.
  • آب خاکستری حاوی مواد جامد معلق تا 20 میلی‌متر است.
  • آب سیاه حاوی مواد جامد معلق تا 25 میلی‌متر است.

 

نکات کلیدی بعد از خرید پمپ آب برند ابارا

 

به‌هرحال موضوع نگه‌داری پمپ‌های آب نیز اهمیت زیادی دارد. اگر می‌خواهید برای سال‌های سال، از خرید پمپ جدید بی‌نیاز شوید. پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به نگه‌داری آن، با حساسیت بیشتری عمل کنید.

 

جلوی یخ‌زدن و داغ‌شدن را بگیرید

 

چه پمپ بیش از حد داغ شده و یا دمای آن کاهش یابد و یخ بزند، در تمامی موارد می‌تواند موجب بروز مشکل شود. انواع پمپ آب ابارا اگرچه کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارند، اما انتظار می‌رود که همواره به بهترین شکل ممکن نگه‌داری شوند تا ساختمان فنی آن‌ها دچار آسیب نشود.

 

دستگاه بدون آب کار نکند

 

کارکرد پمپ آب ابارا بدون آب در بیشتر مدل‌ها، می‌تواند موجب آسیب و خوردگی قطعات دستگاه و یا در نهایت سوختن کامل الکتروموتور شود. این اپیدمی در تمامی محصولات یکسان است؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به آن با حساسیت بیشتری عمل کنید.

 

خازن و قطعات دوره‌ای چک و سرویس شوند

 

لازم است که به‌صورت دوره‌ای، صحت عملکرد پمپ آب ابارا توسط شما یا تکنسین بررسی گردد. خراب‌شدن خازن یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند موجب ازکارافتادن کل سیستم انتقال سیالات شود.

 

لیست قیمت پمپ آب ابارا

 

می‌توانید با استعلام قیمت پمپ آب ابارا، گزینه مدنظر خود را بر اساس بودجه خریداری نمایید. قیمت بالاتر به معنای مشخصات فنی قدرتمندتر، دامنه کاربرد خاص‌تر و البته کیفیت ساخت عموماً بیشتر است. البته که تمامی محصولات پمپ آب ابارا باکیفیت عالی و گرید بالا ساخته می‌شوند.

تک جنرال به‌عنوان مرجع عرضه و فروش انواع پمپ‌های برقی خانگی و صنعتی موجود در بازار ایران علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در این مقاله به‌عنوان راهنمای خرید شما نیز وارد عمل می‌شود. اگر قصد خرید پمپ آب ابارا ژاپن با بالاترین کیفیت و راندمان کارکرد را دارید؛ می‌توانید روی محصولات این شرکت حساب ویژه‌ای باز کنید. مسئله مهم در مورد ابارا، کیفیت ساخت بالای ژاپن، استفاده از متریال درجه یک و مقاوم در مقابل عوامل ساینده و خورنده، تنوع فوق‌العاده گسترده در تولیدات، امکان انتخاب از بین چند ده مدل و البته گارانتی رسمی و تضمین کیفیت و اصالت است.

حداقل با خرید پمپ آب ابارا مطمئن می‌شوید که دستگاه قرار است برای مدت‌زمان طولانی، بدون قیدوشرط و مشکلات احتمالی که در محصولات ناشناخته و No Name دیده می‌شود به بهترین شکل ممکن کار کند. مزیت محصولات برند ابارا این است که تحت لیسانس یک شرکت شناخته شده فعالیت می‌کنند و امکان کنترل و چک‌کردن پارت نامبر اصالت هرکدام از دستگاه‌ها نیز وجود خواهد داشت.

۱۴۰۲/۹/۲۰