Takgeneral Logo
Takgeneral Logo

آشنایی با بهترین برندهای کف کش ایرانی

شاید وقتی قصد خرید یک پمپ کف کش را دارید، عباراتی نظیر: بهترین مارک کف کش ایرانی، بهترین مدل کف کش بازار ایران و... را جستجو کنید. اما در نهایت موضوع این است که کارخانه های ایرانی در حال حاضر تولیدات فوق العاده با کیفیتی را راهی بازار کرده اند و هرکدام از آنها به نوبه خودشان بخشی از بازار را در دست گرفته اند.  پیش از ورود به بحث بهترین برندهای ایرانی تولید کننده کف کش، لازم می دانیم اشاره ای داشته باشیم به این که اصلاً پمپ کف کش چه کاربردی دارد؟ خیلی ساده باید گفت که این پمپ ها در حوزه های صنعتی، کشاورزی و البته برای استفاده های ویژه بهره برداری می شود و پمپ های کف کش در شرایطی که در آب ذرات کوچک وجود داشته باشد گزینه مناسبی هستند. در غیر این صورت از پمپ های لجن کش استفاده می شود که توان مکش قوی تری دارند و حتی می توانند ذرات بزرگ تر را نیز همراه با سیال حمل کنند. پمپ های کف کش دارای الکتروموتورهای عمدتاً قدرتمند هستند و می توان حتی از آن برای جابه جایی حجم بالای آب استفاده کرد. اما به هر حال اجازه دهید به بررسی بهترین مارک کف کش ایرانی بپردازیم.

 

بهترین مارک کف کش ایرانی در بازار

 

بهترین مارک کف کش ایرانی فارغ از این که تحت کدام لیبل تولید شده است، باید مشخصات فنی خوبی داشته باشد و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز نشان دهنده اصالت آن باشد. به هر حال در ادامه به معرفی موفق ترین برندها با ملیت ایرانی می پردازیم که بسیاری از آن ها واقعاً هم امتحان خود را پس داده اند.

 

 

 

کف کش راد پمپ

 

یکی از کارخانه های موفق و فعال در عرصه تولید انواع پمپ های کف کش، شرکت راد پمپ است که مدل های خود را در بازه متغیر 1.25 اینچ تا 25 و 90 عرضه می کند و حداکثر دبی محصولات این شرکت نیز 120 لیتر است. برای داشتن دبی های بالاتر هم می توانید به سراغ مدل های خاص تر این شرکت بروید. پمپ های کف کش این شرکت نیز در مدل های فلوتر و بدون فلوتر عرضه می شوند و همان طور که اشاره شد تنوع محصولات این کارخانه نیز واقعاً زیاد است و شاید برای خرید دقیق تر بهتر باشد که با کارشناسان فروش مجموعه ها در این مورد صحبت کنید. کارخانه راد پمپ نیز در تولید و فعالیت به عنوان بهترین مارک کف کش ایرانی، از متریال درجه یک و مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی و ساختار موتور کاملاً منسجم استفاده می کند.

 

برند توان تک

 

یکی از شرکت های ایرانی که در عرصه تولید مدل های کف کش سابقه طولانی دارد و می توانیم آن را در لیست معرفی بهترین مارک کف کش ایرانی قرار دهیم، توان تک نام دارد. محصولات این شرکت دارای گارانتی است و می توانید از خدمات پس از فروش آن در سراسر کشور استفاده کنید. می توان گفت که تولیدات این برند در واقع سرمنشأ مدل هایی است که در جهان مورد توجه قرار گرفته اند و با این الگوبرداری، شرکت توان تک توانسته به یک استاندارد کلی چه در تولید و چه در بازطراحی برسد. می توانید تمامی این محصولات را با استانداردها و ایزو در بازار خریداری کنید.

 

تکنو پمپ

 

برندی که در زمینه ساخت پمپ های سه فاز استاد است. شرکت تکنو پمپ که تنوعی وسیع عرضه می کند و معمولاً محصولات آن در فضای عمیق بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های سه فاز راندمان کاری طولانی تری دارند و در اثر استفاده مداوم دچار مشکل و نقص نمی شوند. ضمن این که این شرکت نیز برای تمامی سری های خود گارانتی تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. در حال حاضر شما می توانید مدل های دو اینچ 75، 90 و حتی 150 متری شرکت تکنو پمپ را تهیه کنید. ساختار کف کش ها استیل بوده و مقاومت ساختاری بدنه آن ها در مقابل فشار بسیار عالی است. از این رو اگر برای شما دوام و استحکام مهم است. می توانید روی تولیدات این کارخانه حساب ویژه ای باز کنید.

 

 

 

کف کش های برند اسرار

 

شرکت اسرار نیز باز هم استراتژی عرضه بازه گسترده را در نظر گرفته و این بار توانسته محصولات خود را در مدل های 2، 3 و 4 اینچ راهی بازار کند. کف کش های تنه باریک این شرکت نیز از جمله لیبل ها و برندهای محبوبی هستند که در تیپ های خاص عرضه می شوند و مشخصه ها و قابلیت های فنی منحصر به فرد خود را دارند. خروجی این پمپ ها نیز استاندارد و بر حسب نیاز است و می توان از آن ها، در چاه هایی که نیاز به انتقال آب دارند استفاده کرد. در بحث خرید و انتخاب بهترین مارک کف کش ایرانی، یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن دقت کنید این است که آیا محصول واقعاً در بازار نام معتبری است و فروشندگان محصولات آن را عرضه می کنند. در واقع اکثر فروشندگان به دنبال دردسر نیستند و ترجیح می دهند محصولاتی را به فروش برسانند که در استفاده های چند ساله دچار مشکل و نقص در عملکرد نشوند.

 

کف کش های ملل

 

ملل، نام یکی دیگر از شرکت های بزرگ و توسعه دهنده های معتبر در زمینه انواع پمپ های انتقال سیال است. این شرکت نیز باز هم طیف تنوع مدل های مختلف از 2 تا 8 اینچ را راهی بازار کرده است و آبدهی آن نیز از 25 تا 250 متر مکعب بوده و از قطعات درجه یک ریخته گری شده در ساخت پمپ های این شرکت استفاده می شود. فراتر از این موضوع باز هم گارانتی در مورد این برند ایرانی یک امتیاز ویژه است. در صورتی که قصد خرید بهترین مارک کف کش ایرانی با ساختار استیل، آلومینیوم و چدن بر حسب نیاز خود را دارید. کارخانه ملل می تواند یکی از بهترین و استانداردترین گزینه ها باشد.

 

جمع بندی نهایی

 

اگرچه تعداد زیادی برند ایتالیایی، چینی و ژاپنی در زمینه تولید پمپ های کف کش و مدل های صنعتی و کشاورزی در بازار ایران فعالیت می کنند. اما به هرحال شما باید به این موضوع دقت داشته باشید که کارخانه های ایرانی نیز به جایگاه فوق العاده ای در توسعه تکنولوژی مورد استفاده در پمپ ها رسیده اند. در نتیجه می توان به این شرکت ها و نام ها اعتماد کرد. اگر مایل به انتخاب، خرید و سفارش بهترین مارک کف کش ایرانی هستید می توانید در مورد هر شرکت، مدل های مختلف را بررسی نموده سپس بر حسب نیاز خرید خود را انجام دهید. البته این موضوع را فراموش نکنید که در مورد هر پمپ، توضیحات، مشخصات فنی، گارانتی و خدمات پس از فروش عاملی تعیین کننده خواهد بود. در نتیجه نسبت به این اصول حساس باشید. حتماً هم پمپ را از یک فروشگاه معتبر مانند تک جنرال که نمایندگی رسمی این برندها در ایران به شمار می رود تهیه کنید.  

۱۴۰۲/۷/۲۲