Takgeneral Logo
Takgeneral Logo

بهترین پمپ ایتالیایی در بازار ایران

برندهای زیادی در بازار ایران در زمینه عرضه انواع پمپ آب خانگی و صنعتی فعالیت می‌کنند. دراین‌بین قصد داریم بهترین پمپ ایتالیایی البته نه وابسته به یک برند بلکه چند برند مرجع را به شما معرفی کنیم. درصورتی‌که قصد خرید پمپی جدید را دارید، با نام‌های مختلفی مواجه می‌شوید که در نهایت احتمالاً این سوال برای شما ایجاد می‌شود که کدام یک از آن‌ها می‌تواند انتخابی بهتر باشد. بهترین پمپ ایتالیایی به طبع محصولی است که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و راندمان کاری استانداردی هم داشته باشد. یعنی طول عمر الکتروموتور به‌کاررفته در آن هماهنگ با نیاز شما مناسب باشد و هم بتوانید از پمپ باتوجه‌به شرایط محیطی و موقعیت کاری خود بهره‌برداری کنید. دلیلش مشخص نیست اما شرکت‌های زیادی از بازار ایتالیا تحت عنوان تولیدکننده و عرضه‌کننده پمپ‌های خانگی و کشاورزی در بازار ایران فعال هستند و برخی از آن‌ها واقعاً نام‌های معتبر و شناخته شده‌ای نیز بوده و می‌توانید برای خرید به آن‌ها اعتماد کنید. در ادامه به بررسی و معرفی این نام‌ها می‌پردازیم.

 

بهترین شرکت‌های تولیدکننده پمپ ایتالیایی بازار

 

در بین این نام‌ها، اگرچه به شرکت‌های زیادی اشاره می‌کنیم. اما اساس انتخاب ما بر حسب لیست از بهترین و پرفروش‌ترین‌ها است. نکته مهمی که باید در مورد شرکت‌های ایتالیایی که به‌عنوان بهترین پمپ ایتالیایی در بازار شناخته می‌شوند باید بدانید این است که همه آن‌ها رنج انتخاب محصول فوق‌العاده وسیعی دارند.

 

 

 

پمپ آب پنتاکس

 

شرکت پنتاکس یکی از بزرگ‌ترین، موفق‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان انواع پمپ‌های آب خانگی در بازار ایران است. این شرکت مدل‌های مختلف از جمله بشقابی، تک پروانه‌ای، چند پروانه‌ای، غرق در آب، جتی و دو‌منظوره را راهی بازار نموده  و البته تمامی تولیدات این کارخانه دارای گارانتی ۱۲ماهه معتبر نمایندگی این برند هستند. این شکرت یکی از باسابقه‌ترین‌هاست و از سال 1990 میلادی تاکنون در زمینه تولید انواع پمپ‌های آب برقی و دیزلی فعالیت می‌کند. البته در حال حاضر تولیدات این شرکت تحت لیسانس ایتالیا در چین خواهد بود و جالب است بدانید که پنتاکس توسط پدرولو تأسیس شده است که خود در حال حاضر یک برند مستقل  در زمینه ساخت الکتروموتور و پمپ است. می‌توان گفت که از نظر فروش، پنتاکس به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده مستقل و موفق بهترین پمپ ایتالیایی است. البته این را اعداد و ارقام بارها ثابت کرده‌اند.

 

برند داب ایتالیا

 

در بین نام‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم، داب هم یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌ها است که در سال 1975 میلادی در میلان ایتالیا فعالیت خود را آغاز نمود. این کارخانه مدل‌های خود را تحت لیبل‌های L, KP و مدل‌های آکوا جت درب بازار عرضه می‌کند. کیفیت ساخت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و امکان خرید در طیف وسیعی از مدل‌های نیم اسب بخار تا چند اسب بخار از جمله مهم‌ترین مزیت‌های تولیدی این کارخانه است. محصولات این شرکت توسط برند آبا دیزل در بازار ایران گارانتی می‌شوند.

 

شرکت تولید پمپ پدرولو

 

پدرلو هم یکی دیگر از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه تولید انواع پمپ های آب خانگی و صنعتی، انواع مدل های بشقابی، محیطی، تک پروانه و... در باازر است که توسط شرکت اسپرونی گارانتی می شود و البته در حال حاضر این شرکت در روز بیش از 4 هزار دستگاه تولید و وارد بازار می کند. یکی از مهم ترین نکات در مورد ساخته های این کارخانه، بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های تولید روتور و پروانه خواهد بود. پمپ‌های پدرولو از سال 1946 میلادی تاکنون در بازار ایران دیده می‌شوند. یعنی تقریباً از زمانی که شروع به تولید آن‌ها ازسرگرفته شد و این کارخانه به‌عنوان یک واحد مجزا فعالیت خود را آغاز نمود. از طرفی اگر حتی قصد خرید پمپ‌های خیلی قوی یا مدل‌های خاص را دارید این شرکت در نسل‌های سانتریفیوژ خود نیز گزینه‌های خوبی را در دسترس قرار داده است. کارخانه‌های تولیدکننده دیگر نیز حتی الکتروموتورهای خود را از این شرکت تهیه می‌کنند.

 

برند پمپ آب اسپرونی

 

اگر مایل به خرید پمپ آب ایتالیایی انتخاب بهترین پمپ ایتالیایی در بازار ایران هستید، شاید یکی از نام‌هایی که واقعاً می‌توانید بدون هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای به آن اعتماد کنید، اسپرونی خواهد بود که از سال 1946 میلادی در بازار فعالیت می‌کند و درست مثل کارخانه پدرولو توانسته با تولید روزی 4 هزار دستگاه، در رده‌بندی پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد. کارخانه‌ای که باز هم مثل دیگر شرکت‌های ایتالیایی، با گارانتی رسمی محصولات خود را عرضه می‌کند. اسپرونی از جمله مطرح‌ترین برندهای فعال در بازار ایران و جهان است که برای خرید پمپ‌های چند اسبی می‌توانید به آن اعتماد کنید.

 

 

 

کارخانه و برند پمپ آب ابارا

 

نامی دیگر که البته گستره وسیعی از انواع پمپ آب کشاورزی، صنعتی خانگی و مدل‌های بزرگ و کوچک را راهی بازار کرده و در این مدت‌زمان آن‌قدر موفق بوده که ایتالیا به‌عنوان یک کارخانه صادراتی از آن حمایت‌های ویژه می‌کند، با نام ابارا شناخته می‌شود. شرکتی که نخست در کشور ژاپن تأسیس شد اما در حال حاضر در بیش از 17 کشور دنیا فعال است و البته بخشی از تولیدات آن نیز در ایتالیا طراحی می‌شود. ازاین‌رو می‌توان گفت که ابارا یک شرکت ایتالیایی هم به‌حساب می‌آید. چون به‌هرحال سیستم کار شرکت‌های چندملیتی به همین ترتیب است. از طرفی شما می‌توانید مانند تمامی برندهایی که تاکنون به آن‌ها اشاره کردیم. تولیدات کارخانه ابارا را با گارانتی رسمی تضمین کیفیت و اصالت تهیه کنید که این گارانتی نیز ۱۲ماهه است.

 

نکات مهم خرید پمپ‌های ایتالیایی در بازار ایران

 

اگر عبارت بهترین پمپ ایتالیایی را در اینترنت جستجو کنید با فروشگاه‌هایی مواجه می‌شوید که هرکدام از آن‌ها ادعا می‌کنند معتبر هستند. البته که ما در این مورد هیچ نقدی نخواهیم داشت. اما باید بدانید که در بحث انتخاب بهترین پمپ ایتالیایی، برخی کارخانه‌های چینی درجه چند، محصولات شرکت‌های موفق و بزرگ مانند پنتاکس را کپی می‌کنند. این کپی حتی در مورد لیبل و نام برند هم خواهد بود. درهرحال بهتر است که حتماً محصول را با گارانتی تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش تهیه کنید تا در این مورد خیالتان راحت باشد. شرکت‌ها هرکدام سری ساخت و پارت نامبر برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با بررسی کاتالوگ فنی، مشخصات پمپ‌ها را چک کنید و حتی از فروشنده بخواهید که اصالت پمپ را به شما اثبات کند.

۱۴۰۲/۷/۲۲