Takgeneral Logo
Takgeneral Logo

برندهای پمپ آب خانگی محبوب در ایران

نام‌های زیادی به‌عنوان برندهای پمپ آب خانگی در بازار ایران فعالیت می‌کنند، برخی از آن‌ها تازه‌وارد، برخی معروف و معتبر و برخی نیز لیبل‌های ناشناخته‌ای هستند که بر اساس استاندارد تولید نمی‌شوند. ممکن است باتوجه‌به قیمت ارز و شرایط بازار، شما گاهی ناچار به خرید مدل‌های ارزان‌قیمت شوید و ترجیح دهید که به دلیل تنوع گاه وسیع‌تر، سری‌های کم‌کیفیت و یا بی‌نام‌ونشان چینی را انتخاب کنید. در این مورد باید به شما گوشزد کنیم که محصولات برندهای نامعتبر طول عمر کمی دارند. در نتیجه خرید آن‌ها یک ضرر مالی است.
برای پاسخ دقیق‌تر به این سوال که کدام برند بهتر است، برندهای پمپ آب خانگی را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها هستند.

 

معرفی برندهای پمپ آب خانگی برتر بازار


در ادامه یک لیست نسبتاً بلند و بالا از موفق‌ترین و بهترین شرکت‌های دنیا در زمینه تولید انواع پمپ‌های خانگی خواهیم داشت. سروصدای کم، توان بالا و طول عمر زیاد به دلیل راندمان کاری مداوم، از جمله مهم‌ترین نکات در بحث خرید و انتخاب از بین برندهای پمپ آب خانگی است.

 

   

برند پنتاکس


پنتاکس یکی از شرکت‌های موفق، برجسته و شناخته شده است که در سال 1990 میلادی در کشور ایتالیا کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر در بازار ایران، یکی از عرضه‌کننده‌های رسمی و برجسته انواع مدل‌های پمپ آب خانگی است. محصولات این شرکت با گارانتی اصالت و کیفیت عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را تحت نام‌های CM ، CH ، PM ، CS ، CB تقسیم‌بندی کرد.
 

لوارا


یکی دیگر از شرکت‌های برتر، موفق و مرجع در زمینه تولید پمپ که از سرزمین ایتالیا است، با نام لوارا شناخته می‌شود که در سال 1986 تأسیس گردیده و در حال حاضر یکی از برترین‌ها در زمینه تولید پمپ‌های برقی است. این شرکت مدل‌های مختلف محیطی PAB ، PSA ، P ، تک پروانه CEA ، FHE ، FHS ، FHF ، SHS در رنج‌های توانی مختلف را تولید می‌کند. ضمن این که در حال حاضر از فناوری‌های مصرف بهینه انرژی در پمپ‌های لوارا ایتالیا استفاده می‌شود که در نوع خودش فوق‌العاده است.
 

پمپ‌های داب


در معرفی برندهای پمپ آب خانگی، باید حتماً به نامی دیگر در این حوزه اشاره می‌کردیم که دست بر اقبال، باز هم ایتالیایی است. این شرکت در سال 1975 میلادی تأسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در این حوزه است. استفاده از فناوری‌های نوین، کیفیت فوق‌العاده بالای موتور و رنج وسیع از محصولات، از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت است. به‌طورکلی برندهای پمپ آب خانگی ایتالیایی، تماماً نام‌های برجسته، موفق و شناخته شده‌ای هستند.
 

پمپ ابارا


این بار نماینده‌ای ایتالیایی ژاپنی به شما معرفی می‌کنیم که در سال 1930 میلادی تأسیس شد و خیلی زود توانست به تکنولوژی‌های نوین و فوق‌العاده در زمینه تولید انواع دستگاه‌های الکترونیکی دست یابد. بخش مهمی از تولیدات این کارخانه در سال 2022 میلادی به بیش از 17 کشور صادر شده و البته شما می‌توانید انواع پمپ‌های برقی چدنی و استیل و مدل‌های نیم اسب تا چند اسب را از رنج عرضه شده‌ای این شرکت به‌عنوان گزینه‌های خرید تهیه کنید. موضوع مهم در مورد برند پمپ ابارا، کیفیت ساخت بالا و امکان انتخاب حتی در نمونه‌های فوق کم‌صدا و کم‌مصرف است.
 

برند پمپ سایر


در معرفی عنوان‌ها و نام‌های موفق پمپ، ما متوجه این موضوع شدیم که سهام اصلی بازار در دست برندهای ایتالیایی است. شرکت سایر در سال 1951 میلادی در ایتالیا تأسیس شد و در حال حاضر یکی از گزینه‌های اصلی در بازار به‌حساب می‌آید. این شرکت با تولید انواع مدل‌های چدنی، خطی، شناور و مکنده توانسته به این رنج فروش فوق‌العاده دست یابد. مزیت مهم عرضه محصولات این شرکت، امکان تشخیص اصالت آن‌ها است. تمامی پمپ‌های تولیدشده توسط این کارخانه سبزرنگ هستند که در نوع خودش، یک امضای جالب و .منحصر به برند است


برند پمپ آب لئو


لئو یکی از شرکت‌های چینی و پرفروش در بازار ایران است که البته در رده‌بندی ده برند برجسته دنیا قرار گرفته و فعالیت‌های بین‌المللی زیادی نیز دارد. این برند چینی البته توانسته مدل‌های بزرگ و قدرتمند تا رنج‌های کم‌مصرف مانند انواع سری‌های کف کش، لجن‌کش، جتی و... را تولید کنید. از طرفی این شرکت در طول مدت حضور خود در بازار ایران بارها ثابت کرده است که می‌تواند پابه‌پای شرکت‌های ایتالیایی و ایرانی قدم بردارد و حتی در تولید نمونه‌های سانتریفیوژ نیز بی‌نظیر عمل کرده است.

 

برند پمپ آب خانگی پدرولو


نام‌های ایتالیایی به‌زعم تولید مدل‌های باکیفیت، همواره توانسته‌اند در بازار ایران بدرخشند. این بار تکرار این موفقیت با نام پدرلو است. شرکتی که سهم عظیمی از ساخت انواع نمونه‌های خانگی و پمپ‌های تک اسب و نیم اسب دارد. اگر به دنبال خرید مدل‌های فوق باکیفیت، نمونه‌های کم‌مصرف و سری‌های بی‌سروصدا هستید، شاید محصولات این شرکت هم بتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. تمامی تولیدات این شرکت نیز استانداردهای CE را دریافت نموده‌اند.

 

   

پمپ آب اسپرونی


و در نهایت آخرین شرکتی که از بازار ایتالیا به شما معرفی می‌کنم، اسپرونی خواهد بود. یک کمپانی موفق و معتبر که مدل‌های خانگی، طبقاتی، چدنی، استیل، مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی و انواع سری‌های سانتریفیوژ را عرضه کرده و در بازار ایران نیز نمایندگی فعال دارد. در بین برندهای پمپ آب خانگی، این شرکت به دلیل قیمت عالی یکی از برجسته‌ترین نام‌ها است.
در کنار تمامی برندهای ایتالیایی تولیدکننده پمپ آب خانگی، اسپرونی استاندارد، اصیل، به‌صرفه و البته باکیفیت است.

 

جمع‌بندی نهایی


در این مقاله اشاره داشتیم به چند مورد از موفق‌ترین و بهترین برندهایی که در زمینه تولید انواع پمپ‌های آب خانگی (مدل‌های مورداستفاده در حوزه‌های کاربری خانگی و آپارتمانی) فعالیت می‌کنند. البته انتخاب فروشنده معتبر در بحث خرید پمپ آب آپارتمانی و خانگی نیز به‌خودی‌خود مهم است. این که شما بتوانید محصولات یک شرکت را حتماً با نام و لیبل همان برند تهیه کنید اصلی کلیدی است؛ در این بحث می‌توانیم به شما خدمات مشاوره‌ای و فروش انواع محصولات الکترونیکی تک جنرال را پیشنهاد کنیم. این فروشگاه اینترنتی عرضه‌کننده مستقیم انواع تجهیزات صنعتی، پمپ‌های آب و ابزار دقیق در بازار کشور است.
علاوه بر عرضه مدل‌های روز دنیا از برندهای معتبر، به شما امکان دریافت مشاوره‌های حرفه‌ای و دقیق بر اساس نیاز خودتان پیش از خرید را نیز می‌دهد.

۱۴۰۲/۸/۲۳