Takgeneral Logo
Takgeneral Logo

پمپ لئو ساخت کجاست؟

برند پمپ لئو یکی از محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در بازار ایران است که محصولات خود را در رنج‌های مختلف و توان‌های متفاوت تولید می‌کند. LEO GROUP یک شرکت ملی فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت، بازاریابی و خدمات مشتری برای طیف گسترده‌ای از پمپ‌ها فعالیت نموده و از طرفی می‌توان آن اولین شرکت بورسی و چندملیتی در بازار چین دانست. البته برخلاف تصور شما، باید بدانید که تمامی محصولات این شرکت استانداردهای جهانی تولید را دریافت می‌کنند و از هر نظر، از جمله بهترین و پرفروش‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. 

 

 

برند لئو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع پمپ‌های خانگی و صنعتی در بازار جهانی، این روزها در ایران نیز محصولات پرفروشی را راهی بازار کرده است که حتی رقیب جدی مدل‌های ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی و کره‌ای نه‌تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای گسترده جهانی هستند. محصولات این شرکت به اروپا نیز صادر می‌شود و تمامی استانداردهای تولید را نیز دریافت کرده است.

عموماً در ایران شرکت‌های ایتالیایی و ایرانی محبوبیت زیادی در عرصه تولید انواع پمپ آب صنعتی و خانگی یا کشاورزی دارند. اما شرکت لیو یا لئو ثابت کرده است که در این مورد می‌تواند رقیب خوبی برای شرکت‌های بزرگ باشد. ازاین‌رو ما در ادامه بیشتر در مورد این شرکت صحبت می‌کنیم.

 

پمپ‌های لئو ساخت چه کشوری هستند؟

 

پمپ‌های LEO به بیش از 140 کشور و منطقه از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آفریقا، اقیانوسیه و غیره صادر می‌شوند. این شرکت در چین تأسیس شده، اما بخشی از مهندسی فناوری آن به ایتالیا مربوط است. ساخت‌وساز، صنعت پتروشیمی، معدن، متالورژی، آتش‌نشانی، تهویه مطبوع، آبیاری کشاورزی، تأمین آب و زهکشی شهری و غیره از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین حوزه‌های استفاده از پمپ‌های این شرکت در بازارهای جهانی است. 

پلاک 1، 3، خیابان، مرکز صنعت شرق، Wenling، ژجیانگ، آدرس دقیق دفتر مرکزی این شرکت در کشور چین است. از طرفی اگر قصد خرید محصولات این برند در بازار ایران را دارید باید به این موضوع توجه کنید که در حال حاضر تمامی عرضه‌های این شرکت دارای 18 ماه یا 12 ماه گارانتی تضمین اصالت و خدمات پس از فروش هستند.

وب‌سایت‌های زیادی نیز در بازار ایران به‌صورت اینترنتی اقدام به فروش محصولات این شرکت می‌کنند. این شرکت همین‌طور تمامی مجوزها و سرتیفیکیت های تأیید استاندارد کیفی یعنی: ISO9001: 2008 صادر شده توسط TUV، ISO 14001: 2004 و البته OHSAS 18001: 2007 را دریافت کرده است. شرکت لئو برای اولین‌بار در سال 1995 میلادی وارد گستره تولید شد.

 

تاریخچه برند پمپ‌های لئو

 

شرکت لئو در طول چند سال فعالیت خود یک‌بار نام خود را تغییر داده و از جمله موفق‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی است که توانسته در طول این مدت‌زمان، ارائه باکیفیت‌ترین رنج‌های محصولات را در گستره‌ای وسیع، به مشتریانی حتی در خاورمیانه داشته باشد. در سال 199 این کمپانی بیش از 5 نوع اصلی پمپ تولید می‌کرد که در آپارتمان، صنعت و معادن، کشاورزی و باغداری مورداستفاده قرار می‌گرفت. ضمن این که این شرکت در سال 2013 میلادی همان‌طور که اشاره کردیم یک‌بار نام خود را تغییر داد و در حال حاضر سال‌هاست که پمپ لئو از جمله بهترین و موفق‌ترین محصولات بازار است.

خط تولید این شرکت در همان سال گسترده شد و آن‌ها بیش از یک میلیارد یوان چین برای این خط هزینه کردند. اما در نهایت نتیجه این بود که واقعاً هم موفق پیش رفتند و در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی که در بازار خاورمیانه و حتی ایران مدام در مورد آن صحبت می‌شود لیو است. لیو در حال حاضر توانسته تمامی استانداردهای اتحادیه اروپا را دریافت کند و می‌توان آن را یک شرکت در کلاس کاری اول جهان دانست.

 

کیفیت پمپ آب لئو

 

برند لئو دسته‌بندی‌های مختلفی از محصولات خود را در پمپ‌های خانگی و صنعتی وارد بازار کرده است. مدل‌های خانگی بر اساس کدهای ساخت زیر شناخته می‌شوند:

ACM

APM

2ACM

AJM

XQM

XGM

XHSM

AQM

LKSM

LKJ

XKM

ACM

مدل‌های خانگی این شرکت از نسل‌های جتی، دو پروانه‌ای، محیطی و البته بشقابی خواهند بود که امکان انتقال سیالات و آب تمیز را دارند. توان‌های آن‌ها نیز از گستره نیم تا بیش از پنج اسب می‌باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات در مورد تولیدات این شرکت، رعایت تمامی استانداردهای کیفی و عرضه محصولات در طیف وسیع و متنوع است. یعنی شما می‌توانید این پمپ‌ها را با متریال‌های چدنی، استیل ضدزنگ و آلومینیومی، برنجی و گاه پلاستیکی خریداری کنید. این تنوع سبب می‌شود که قیمت محصولات نیز تا حد زیادی قابل انتخاب از محدوده گسترده باشد.

 

بهترین پمپ لئو

 

البته این سوال دقیقاً بیانگر موضوعی مشخص نیست. اما به‌هرحال همیشه یک عده از مشتریان در محصولات یک شرکت به دنبال بهترین هستند. نمی‌توان گفت که کدام مدل بهتر است. چون ما در پمپ لئو با گستره‌ای از محصولات بشقابی، سانتریفیوژ، سیرکولاتور، افقی و عمودی، طبقاتی و حتی جتی روبرو هستیم. در مورد تفاوت پمپ آب جتی و بشقابی قبلاً به طور مفصل در تک جنرال صحبت کردیم که می‌توانید از این راهنمای خرید استفاده کنید.

در مقابل پمپ‌های این شرکت هرکدام در سری‌هایی که اشاره کردیم طیف وسیعی مدل در اختیار شما قرار می‌دهند. از نمونه‌های کم‌مصرف که در حوزه‌های خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند تا مدل‌هایی که گران‌تر، قدرتمندتر، پرمصرف‌تر و حتی سه‌فاز هستند.

 

 

 

حوزه‌های کاربرد پمپ لئو

 

کاربرد و استفاده از پمپ‌های شرکت لیو وسیع‌تر از آن است که تصورش را می‌کنید. این شرکت حتی برای تولیدات صنعتی و مدل‌هایی که در شرکت‌های بزرگ نفت و پتروشیمی استفاده می‌شوند نیز رنج وسیعی را در نظر گرفته است. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی، انواع دستگاه‌های پمپ سیالات، مواد نفتی و شیمایی و سیستم‌های شستشوی صنعتی در بطن خود از محصولاتی استفاده می‌کنند که یا الکتروموتور آن‌ها توسط شرکت لیو طراحی شده است یا اصلاً پمپ لئو اصلی‌ترین گردانه فنی این شرکت‌ها خواهد بود. یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های استفاده از پمپ لئو نیز در خانه‌ها و آپارتمان‌ها برای انتقال سیالات خواهد بود.

به‌هرحال در مورد کیفیت محصولات شرکت لئو باید بگوییم که با سطح فوق‌العاده‌ای از دانش طراحی مواجه هستیم. شما می‌توانید در بحث خرید پمپ لئو از کاتالوگ‌های فنی که توسط این شرکت در اختیار مشتریان قرار دارد نیز استفاده کنید. تمامی این کاتالوگ‌ها در وب‌سایت رسمی و مرجع شرکت لئو در دسترس است.

۱۴۰۲/۹/۱۹